Domácí posilovna

Nemusíte kupovat drahé vybavení a přístroje za statisíce korun. Některé přístroje vás ani tak neprotáhnou, jak byste potřebovali a navíc, pokud doopravdy neumíte na některých přístrojích pracovat se svým tělem, tak je zcela zbytečné tolik investovat do vybavení, když výsledek stejně nebude žádný nebo bude mizerný.

·         Stačí si koupit něco malého, snadného, skladného a levného a můžete začít s domácí posilovnou. Jaká věc by vás mohla natolik protáhnout a zařídit vám kvalitní posilování v rámci vašeho domova a to bez jakýchkoliv ostatních přístrojů a zařízení? To je jistě otázka, kterou si pokládáte.

gym

·         Zaručenou pomůckou v tomto odvětví a jakémkoliv posilování vám bude guma na shyby. Tato guma je vždy vyrobena z kvalitního materiálu, takže se vám nemůže stát, že se bude po pár akcích nebo úkonech rozpadat či škaredě nebo nevábně páchnou právě po pneumatice. S tím se u našich kvalitních výrobků opravdu nesetkáte. Vydrží i extrémní zatížení a také rázné zacházení, takže i v tomto ohledu si vždy můžete být jistí naší volbou. Každý druh je trochu specifický a existují typy odporových gum s různým odporem. Ten může být od hodnoty 13 kil až do 79 kil. To je zatížení, které už je opravdu pro náročné cvičence.

Na co ji můžeme použít?

         1.          Protažení– základní prvek před každým cvičením, můžete si s ním protáhnout celé tělo od hlavy až k patě při různých druzích cviků.
         2.          Předehřátí kloubů– Každý kloub v našem těle se nejprve musí zahřát, než jej začneme zatěžovat.
         3.          Natáhnutí svalů a šlach před tréninkem– Skvělý způsob, jak své tělo a všechny jeho části protáhnete.
         4.          Konečná fáze protažení po tréninku– Závěrečný trénink potřebuje také některé prvky, díky kterým se udržíte v kondici.
         5.          Různé rehabilitace– při nižším zatížení se dá postupovat lehce a pomáhat tak svalům, kloubům ale i ostatním částem těla při jejich rehabilitaci.
         6.          Silový, objemový a vytrvalostní trénink– zde se dají zařadit těžké a náročné dřepy, zdvihy, bicepsové cviky, mrtvé tahy a mnoho dalšího.
         7.          Jako výpomoc při shybech– pracujete s vlastní tělesnou vahou.

kroužky

Dodatečná pomoc, když potřebujte zatížení– pomůže vám právě tento prvek v různých polohách.

Domácí posilovna
3.5 (70%)2